torsdag 11 juni 2015

Pensioneringssockor

Hej på er!

Äntligen fungerar nätet i vårt ny/gamla hem. Elisa hade skickat oss ett felaktigt modem som inte fungerar med en nätport istället för telefonnätkontakt. Nåja, den gamla funkar och med lite hjälp så fick jag den igång. Så äntligen lite tv och även dator och kanske lite nytt liv i bloggen också.

En kollega till mig ska gå i pension nu till sommaren och förstås råkade det sig så att hennes pensioneringsfestligheter gick av stapeln just precis samma dag som vi flyttade.

Fastän jag inte kunde delta i festligheterna ville jag ändå komma ihåg henne på något vis. Och mitt vis är ju förstås att sticka ett par sköna sockor i present.

Det blev ett par färggranna sockor till en färggrann person, stickade av Novitas Nalle Taika garn med stickor nr. 3.


Ha det bra!

Kram Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar