söndag 20 oktober 2013

Hej!

Mitt första inlägg....
Har redan en tid funderat på att skapa en blogg framför allt för mina handarbeten och samtidigt lite ha koll på hur mycket jag egentligen  stickar, virkar mm. Men också kunna skriva om annat jag sysslar med på min fritid.
Igår firade vi mina barns födelsedagar. Fröken min fyller 16 nästa vecka och unge herrn fyllde 14 i september och för första gången på alla dessa år ordnade jag endast ett kalas - jätte skönt! Blir ju nog lite stressigt att ordna två separata kalas på en dryg månad och att hitta passliga datum dessutom.



 Kaffebordet

16+14=30


Ha en bra dag!

Ia

2 kommentarer:

  1. Välkommen med i Blogglandia!
    Har själv bloggat i sex år så är liksom "gammal i gamet" ;). Det är så roligt att blogga och att få skriva av sig-liksom en dagbok. Desssutom har jag fått lära känna massor med nya människor under dessa år och endel av dem har faktiskt blivit riktigt goda vänner som jag träffar regelbundet. Hoppas du skall trivas!
    Välkommen att kika in hos mig (ifall du inte redan gjort det).
    -Lotta-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Har läst din blogg redan ngt år och kikar in alltid några gånger i veckan :)
      hälsn. Ia

      Radera