söndag 17 november 2013

Söndag igen

Söndag igen. Veckan har gått igen i ett huj, och inte har man hunnit med allt som borde ha gjorts.
Hade PartyLite och "kafferep" på tisdagen. Min syster har börjat sälja Zinzino-kaffemaskiner och ville komma och förevisa en sådan och samtidigt fick vi provsmaka på det goda kaffet. Dessutom fick jag tidigare i höst ett samtal från "min" PartyLite konsult så jag beslöt att ta två flugor i en smäll och ordna det tillsammans. Blev en riktigt trevlig kväll måste jag säga :)


Denna ljusdekoration och glasljuset köpte jag från PartyLite redan i vårvintras och älskar det. Snart får jag börja plocka fram ngt mera juligt, men än få det stå kvar.

På stickfronten har jag fått två par sockor färdiga:


Nu får jag nog lämna det vanliga sock-stickandet åt sidan och börja med julklapparna.  Julen kommer fortare än man tror, endast 5 veckor kvar :). Så här snabbt räknat ska det ännu fixas 6 par vantar, åtminstone 2 par sockor och en tubhalsduk. Dessutom har jag ju en hel del andra projekt på hälft också.

Ha det bra!

Kram Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar