lördag 30 november 2013

Lillajul

Glad lillajul alla läsare!

Det har varit lite tyst på bloggen, då jag egentligen inte kan publicera några bilder på mina stickningar. Allt som nu blir färdigt och nästan allt som är aktivt under arbete är julklappar. Dem får ni se först efter julen.


Årets första (och antagligen enda) hyacint (och den första på många år), inhandlade jag idag och den passade perfekt in i skålen som jag faktiskt själv nångång i tiden har målat. 
1997 står det i bottnet på den. 
Ljuslyktan i hjärtform fick jag som värdinnegåva då jag för några veckor sedan hade 
PartyLite-party :). Tror dock att jag ska försöka hitta ngt att fylla brickan med och jag tror jag kommer att hitta det jag söker i Hemtex. Måste bara hinna släpa mig dit först...
 
Kram Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar